joi, 10 februarie 2011

Fără comentarii - No comment - numărul 1

Am introdus o nouă rublică. FĂRĂ COMENTARII tradus pentru cei care vorbesc engleza No commnet (asta este o glumă abstractă - gen râde eu)

Nu nu este o glumă.

Eram la poștă, oficiul poștal numărul 8.
Mă uit pe geamul ce ne separă de doamnele lucrătoare în acest sistem perfect, după ce am avut binecunoscutul dialog prin el cu doamna de la ghișeu. Revin, din plictiseală, citesc afișele lipite pe el. Ca de fiecare dată îmi pun aceeași întrebare stupidă: De ce oare nicăieri nu scrie în ce oficiu poștal mă aflu? Probabil nu sunt destul de perspicace în a descoperii acest mic amănunt! În schimb de această dată îmi sare în ochi un mic post it - banner un mic manifest autoadeziv. Normal că nu m-am întrebat niciodată dacă geamul de la ghișeu este amplasat acolo pentru a stăvili uneori furia oarbă a clienților ce așteaptă la cozi sau cărora li se răspunde în doi peri! Nu, nu m-am întrebat niciodată, relația mea cu poșta română este deosebită, nu n-am făcut niciodată infarct, nu, n-am avut pusee de tensiune, nu nu m-am revoltat niciodată când cu un sfert de oră mai devreme mi s-a aruncat în nas: Programul s-a terminat reveniți mâine! sau Ce crezi domne dacă ai pierdut fițuica de la factor crezi că eu stau acum cu coada asta să-ți caut ție mandatul. Nu nu mi-au ieșit niciodată ochii din cap ca la melcul ștrangulat când mi-am găsit corespondența violată sau sustrase din colet produse! Nu niciodată nu mi s-a întâmplat nimic rău. Poșta este perfectă! Așa că surprins am întrebat:
-Nu vă supărați, bannerul acesta are scris pe ambele părți sau numai către clienți!???
-Domnule, nu are către noi, dar se subînțelege!

Ghiciți ce scrie pe banner, pentru o mie de plicuri cu timbre obliterate și neobliterate dar de colecție și foarte puțin uzate!!!

DA, RĂSPUNS CORECT!!!
... ce a vorbit cineva??? .... Tu, tu taci, NU, normal că nu mai există plicuri cu timbre filatelice ca pe vremuri, ce crezi că nu ne ajung cozile, mai vreți și artă și cultură și divertisment. Lasă, asta era pe vremea lui Nea Nicu!

RĂSPUNSUL CORECT ESTE ȘI CÂȘTIGĂTOR:

citez "NOI VREM RESPECT!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu