miercuri, 23 martie 2011

Japonia - Samurai - Akira Kurosawa - Elisabeth Taylor - Cinema IUBIT

Zile grele pentru Japonia.
Lumea întreagă privește cu dragoste către acest popor maiestuos chiar regal, care trece prin clipe grele.
Mici și mari am avut momente în viață când ne-am simțit samurai, când am preluat ceva din atitudinea lor, din principiile sau din curajul nelimitat.
Eu unul am învățat de la ei loialitatea, loialitatea față de un partener, față de un prieten, față de o persoană iubită.
Este din ce în ce mai greu să fi un samurai al zilelor noastre!
Shogunii au murit, samuraii au murit și nici japonezii rămași nu o duc prea bine.

Astăzi îl sărbătorim pe unul dintre cei mai mari oameni de film (regizor, producător și scenograf) din lume, pe Akira Kurosawa, acest samurai nemuritor al cinematografiei.

Acum 101 ani se năștea marele Kurosawa și în curând pe 1 aprilie îl vom sărbătorii pe cel care i-a fost actor și prieten în carieră Toshiro Mifune (91 de ani de la naștere).
Iată și ochii violeți s-au închis astăzi. Elisabeth Taylor a trecut în lumea celor adormiți!


Dumnezeu să-i odihnească și să-i primească cu cei drepți!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu