duminică, 27 martie 2011

Nebuni? Gunoieri? sau Oameni de bun simț???

Astăzi ca niciodată am trăit satisfacția plăcută și caldă a confirmării că  nu sunt singurul nebun, singurul gunoier, singurul ciudat, așa cum am fost catalogat de mulți oameni cu capul pe umeri din jurul meu, când mă vedeau că ridicam de pe jos gunoiul "scăpat" de un necunoscut neatent pe jos, cu toate că coșul de gunoi se afla în apropiere!


http://www.realitatea.net/o-canadianca-a-fost-aplaudata-de-mii-de-oameni-pentru-ca-a-aruncat-o-sticla-la-cos-vezi-video_817862.html

O femeie a ridicat o sticlă de pe jos / FOTO: thesun.co.uk /de pe realitatea.net

Ce frumos, ce surpriză plăcută, ce înaltă dimensiune a bunului simț.
Mă simt impresionat la lacrimi alături de această femeie aplaudată de 2.000 de oameni!!!
Păcat că este una într-o mare de nepăsători!

O zi de mare sărbătoare!
Nu-i așa că suntem groaznici și decăzuți noi ceilalți, dacă această faptă ne impresioanează la lacrimi pe noi, cei ce privim această faptă ca și când am privi într-un acvariu, un pește pe cale de dispariție???

(probabil că la noi, nu se putea face acest test pentru că primul trecător ar fi adăugat încă un gunoi peste acestă sticlă, iar în 5 minute ar fi fost un morman greu de urnit, asta în caz că primul trecător nu i-ar fi dat un șut să zboare pe sub vreo masă sau în capul cuiva!!!)


Doamne Ajută! Dumnezeu și Maica Domnului și Sfinții să o premieze cu sănătate pe lângă aplauzele furtunoase ale omenirii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu