duminică, 1 mai 2011

revolta numărul 13 - Marea cea Neagră

URRRAAAA 1 mai la MAREEEEE!!!
Mare, turism, România, frunza verde, UE, ministere, popor harnic și iubitor, case curate și primenite, creștini, Deltă, copii, aer, verde, albastru, galben, roșu, Dunăre, râuri, ramuri, Eminescu, munte, prieteni, femeie, păsări, animale, pești, cadouri, flori, Vama Veche, Costinești, Năvodari, vânt, valuri, Mamaia, Moș Crăciun... nu știu ce mi-a venit să înșirui acum, târziu în noapte, cuvinte care îmi vin în minte aparent aleatoriu.
M-am întors de la Marea cea Neagră, nume predestinat și extrem de actual!

V-am adus un cadou frumos împachetat:
l-am primit de la Moș Crăciun. Dar dacă nu mă credeți? m-am gândit eu! , ... așa că i-am făcut Moșului poză la sacul cu cadouri și la toiag, atunci când se odihnea și adăpa renii, ca să nu spuneți că inventez, că trăsese pe malul Mării să respire briza și aerosolii, ... că zice că a îmbătrânit și nu mai are răbdare și că este cam bolnăvior de la o vreme:
Mi-a pus o întrebare, pentru că de poezii se săturase! Mi-a arătat niște imagini dintr-o carte și m-a întrebat ca la jocurile alea simple din almanahul distractiv de pe vremuri: Identifică ce elemente nu se potrivesc cu tema generală a imaginilor, ce nu este natural și normal, ce trebuie eliminat???



Se pare că i-am răspuns corect, (Marea, Cerul, Nisipul, Plantele, Scoicile, Pomii...) pentru că am primit cadoul pe care vi l-am adus, ... l-am dat mai departe, pentru că zic bătrânii: Dar din dar se face rai! ... sau iad??? nu mai știu sigur!!!
În fine ... mi-am luat cadoul și m-am mai plimbat pe plajă...
am văzut numai lucruri ciudate, unii se plimbau cu mașinile pe malul Mării pe nisip și scoici și mă claxonau să mă dau la o parte, unii nervoși iar alții râzând, dar eu nu găseam trecerea de pietoni și tot ridicam mâna scuzându-mă! alții făceau curse cu atv-uri, alții beau și cântau, totul era perfect, cadrul natural era desăvârșit ... dar cel mai ciudat: Nu știu ce se întâmplă cu păsările că de la o vreme încep să moară!... dar n-are nimic, pentru că o să dăm în mintea copiilor și ridicăm în văzduh zmee în locul păsărilor!!! Altfel ce putem face? Mai aruncăm un chiștoc pe jos, mai spargem o sămânță în ritm de manea, mai aducem pe plajă un sac cu moloz, mai schimbăm uleiul la motor, ne mai deșertăm scrumierele, mai aruncăm un pet sau o cutie de bere prin tufișuri, Hai că nu vede nimeni, bate vântu, se mai mută dunele cu nisip și se ascund ca sub un preș, Că ce? Și acasă mai ascund gunoiul sub covor! Ce vede cineva?

Români sunteți groaznici și jalnici unii dintre voi!!! Știu! Nu puteți face nimic, asta vă este natura și natura!!! Dormiți liniștiți și ca să parafrazez pe cineva "Copii noștri o să vadă animalele, păsările și peștii la muzeu. Da, DA, la Muzeuuu!!!!"

Doamne Ajută și Ferește!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu