joi, 27 ianuarie 2011

ÎNCEPUT ȘI NU SFÂRȘIT....ȘI VICTORIE

Astăzi am început o luptă.
Este o luptă nedreaptă din punct de vedere al echilibrului de forțe.
Sunt mulți răi.
Unul dintre ei mi-a furat blogul chiar în momentul lansării.
Acest blog l-am lansat pe Radio Guerilla într-o mică discuție, numai că el, (nu-l cunosc, el nu are nume pentru mine, el atentul, el măscăriciul fără imaginație mi l-a luat instant, mi-a confiscat înscrierea la blogspot.com instantaneu, deoarece o mână nevăzută mi-a blocat chiar în acel moment internetul). Trist dar adevărat pentru mine și recunosc, furia mea nu a avut margini, am văzut întunericul în fața ochilor!!! De aceea creasem blogul, ca să luptăm împotriva lor, împotriva celor răi, împotriva celor fără imaginație, împotriva hoților de personalitate, împotriva moștenitorilor de sânge trecut, împotriva lipsiților de conștiință, de aer, de viață, de creație, de credință, de bun simț.
Așa că, am creat blogul aici pe wordpess, care nu este atât de popular, dar succesul îl veți face voi!
Poate că se va trezi totuși ceva bun simț în acest el fără nume și mi-l va înapoia, pentru că el oricum a demonstrat că nu știe nimic despre revoltă, despre revolta interioară, despre revolta bunului simț, dar mai târziu și nu prea târziu, poate se va trezi, poate va afla. Mă rog pentru el și pentru ei.
AȘA A VRUT DUMNEZEU!
Și acum că mi-am revenit să încep cu începutul, ceea ce s-a vrut a fi deschiderea de dimineață și ca să fie, cum am vrut, va fi în următorul post: DESCHIDEREA PARTIDULUI REVOLTAT ROMÂN sau mai nou a făcut totuși un bine individul pe blogspot se va chema poate un pic mai altfel poate chiar mai inspirat PARTIDUL REVOLTAT ROMÂNIA. Poate voi veți decide și asta, cei care vă rog să mă susțineți, prieteni în credințe comune!!!
Blogul se adresează tuturor celor revoltați, prieteni, dușmani, oameni de adevăr și la care adevărul se confundă întotdeauna cu dreptatea (ca să contrazic un citat celebru postat de Dilema pe prima pagină de multe ori). Vă aștept să scrieți cu toții pentru a transforma România, pentru a schimba concepții și prejudecăți, pentru a îndrepta ceea ce s-a stricat în țara asta!!! Să scriem ca un strigăt în pustiu și poate pustiul va înverzii!!!
Doamne Ajută!!!
Ce aș vrea totuși să sper că cei ce vor scrie aici, se vor saluta creștinește cu Doamne Ajută și limbajul folosit va fi decent, pentru că: CUVINTELE SUNT VII, CUVINTELE CONTEAZĂ.

.....

și VICTORIE
există o bunătate totuși, există și surprize, există și miracole.
Totul este să ai CREDINȚĂ si VOINȚĂ!
BLOGUL ESTE AL MEU; AL NOSTRU L-AM RECUPERAT!
IATĂ-L!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu