duminică, 30 ianuarie 2011

Metoda numărul 1

În fața porții, la schitul Darvari mă aplec și culeg două trei ambalaje ca să le duc acolo unde le este locul câțiva metrii mai încolo la gunoi. Probabil că sunt de la pomeni, probabil aruncate fără minte în cap, disprețuire inconștientă sau voită, nu contează!
În coșul de gunoi, chiar la ușa schitului, țipă o punguță cu bucăți mari de pâine: OOOfffff unde am ajuns??? Ce o să mă mai caute cei care m-au aruncat la gunoi!!!

O scot să o dau la păsări!

O doamnă mă vede culegând ambalajele de pe jos și mă întreabă:
- Faceți asta din cauză că sunteți intrigat nu-i așa? Să nu dați vreo boală la copii!
- Da doamnă, fac parte din Partidul Revoltat Român iar copii fac anticorpi!
- Și eu fac parte din acest Partid!
Bine-nțeles că nu știa de existența acestui Partid pe blog și nici nu va știi probabil, dar a zâmbit fericită că îi pasă, și există și alții ca ea!!!
Alte persoane, trecătorii se gândesc îngândurați:
- Oare este bun exemplul dat de băiatul ăsta bine îmbrăcat???
- Cerșetorii se strâmbă neînțelegând nimic!
Unul chiar vine și mă întreabă văzând pachețelul cu pâine pe care l-am luat din tomberon să-l împart la păsări:
- Îmi dați și mie un pachețel?
- Pe ăsta îl vrei? Cred că l-ați aruncat voi la gunoi!
- Se întoarce și pleacă repede cu coada între picioare spre o nouă țintă!!!

Nu am nimic cu ei, când dai de pomană dai Domnului, nu trebuie să judeci cui dai! Eu chiar sfătuiesc lumea spunând: Pomana primită de Dumnezeu este cea dată străinilor, nevoiașilor, celor fără adăpost și hrană, nu schimburile de farfurii între vecini și rude cum se practică pe la noi!

Of cum judec lumea, sper să nu vă fie sminteală ce vă spun, ci fiecare să tragă concluzii corecte!!!

Culmea nesimțirii și a răutății ar fi ce am auzit uneori de la unii când le-am reproșat că inconștient în timp ce își scoteau țigara aruncau pe jos ambalajul mototolit de parcă strada ar fi un coș de gunoi rulant:
- Lasă să aibe și gunoierii de muncă!!!
Mă gândesc,
- Hai să facem un război sau să mai facem o revoluție, să aibe și doctorii de muncă și groparii și televiziunile știri!!!

Doamne Ajută!!!

Un comentariu: